A Maros megyei Sport és Ifjusági Igzagatoság , a Bolyai Farkas Liceum és a Master Ski&Bike Klub szervezésében kerül sor május 25-én délután 17.oo órától a Bolyai Duatlon versenyre . A verseny a Maros parton a goKart palyá mellöl indul , a távok 8 km kerékpár - 3 km szaladás ( Mountain Bike ajánlatos). Kategoriák 12-14 év , 15 - 18 év és +19 év. Iratkozás ingyenes, dijazás:kupák,érmek,diplomák és ajándék tárgyak.

A bejegyzés trackback címe:

https://masterskibikeclub.blog.hu/api/trackback/id/tr892913083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fehérlófia 2011.05.31. 14:14:44

Hahó!

Én a képeket szívesen küldtem és teljesen tudatában voltam annak, hogy fel fogjátok használni és nincs is ezzel semmi baj, de egy értesítést elvártam volna...
süti beállítások módosítása